MGW.TM.711.24.2025.1.IK Usługi serwisowo konserwacyjne wraz z przeprowadzaniem przeglądów: instalacji AKPiA, systemu sterowania, oraz usuwanie awarii podzespołów

„Usługi serwisowo konserwacyjne wraz z przeprowadzaniem przeglądów: instalacji AKPiA, systemu sterowania, oraz usuwanie awarii podzespołów elektronicznych
i okablowania kotłowni gazowej zabudowanej przy szybie ,,Carnall”
w okresie od podpisania umowy do 31. 12. 2025r.”.

Powyższe postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – prawo zamówień publicznych.
Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu ustalenia wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia,
które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu zabezpieczeń, wymiany części i podzespołów, utrzymywanie całodobowego pogotowia awaryjnego oraz usuwanie awarii: instalacji AKPiA, systemu sterowania opartego na sterownikach PLC, podzespołów elektronicznych i okablowania kotłowni gazowej zlokalizowanej przy szybie „Carnall” wraz z urządzeniami i instalacjami zabudowanymi w ciągu technologicznym powyższej kotłowni:
– zestaw hydroforowy,
– elementy sterujące i zabezpieczenia,
– zawory bezpieczeństwa, odcinania, zwrotne,
– pompy,
– moduł regulacyjny gazu,
– odgazowanie wody zasilającej,
– moduł rozprężenia chłodzenia i spustu,
– osprzęt paliwowy i odzysku ciepła,
– regulator poziomu wody,
– armatura odsalania,
– armatura odmulania,
– armatura zabezpieczająca podciśnienie,
– wymienniki ciepła.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminach ustalonych z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, a kwota wynagrodzenia ujęta w umowie będzie zawierała wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Realizacja zadania wynika z zapisów w dokumentacji techniczno-rozruchowej, zgodnie z którą określone czynności serwisowe mogą być wykonywane jedynie przez autoryzowany serwis tworzący oprogramowanie i biorący udział w montażu urządzeń.
Materiały i urządzenia użyte do napraw i konserwacji powyższych maszyn i urządzeń w ramach niniejszego postępowania winny spełniać następujące warunki techniczne:
 wszystkie elementy, materiały i urządzenia muszą byś nowe,
 w/w materiały posiadać muszą wszystkie wymagane prawem dokumenty (certyfikaty, atesty, deklaracje, etc.),
 urządzenia powyższe muszą być wyposażone (jeśli jest wymagane) w:
• tabliczkę znamionową w języku polskim,
• deklarację zgodności (w języku polskim),
• kartę gwarancyjną w języku polskim,
• dokumentację techniczno – ruchową lub instrukcję obsługi w języku polskim.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej na przedmiot powyższego zapytania.
Realizacja powyższego w ramach realizacji umowy (na koszt i staraniem Wykonawcy) odbędzie się we wskazanej lokalizacji w terminach uzgodnionych z upoważnionym przedstawicielem MGW w Zabrzu.

2. Warunki udziału w postępowaniu:⃰
Wykonawca musi posiadać:
• niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
• potencjał techniczny umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia (na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązany jest dostarczyć referencje potwierdzające posiadanie niezbędnego doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówień na kwotę min. 5 tys. zł netto),
• okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia (wymienione części oraz naprawy) nie może być mniejszy niż 12 miesięcy,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Istotne warunki zamówienia (jeśli dotyczy) ⃰
Okres obowiązywania podpisanej umowy: od momentu podpisania do 31. 12. 2025r.
Termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.

4. Termin realizacji szczegółowych zleceń: maksymalnie do 24 godzin.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 10. 01. 2025r. do godz. 10:00,
Ofertę należy złożyć:
a) osobiście na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze
b) za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: j.w.,
c) e-mailem na adres:

Na kopercie/w tytule e-maila należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Oferta dotycząca zamówienia na – Usługi serwisowo konserwacyjne wraz z przeprowadzaniem przeglądów: instalacji AKPiA, systemu sterowania, oraz usuwaniem awarii podzespołów elektronicznych i okablowania kotłowni gazowej zabudowanej przy szybie ,,Carnall” w okresie od podpisania umowy do 31. 12. 2025r.”.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan/Pani Igor Klos , tel.: 326303091 w. 6612 lub
Mariusz Grząba , tel.: 326303091 w. 6612,
oraz Paweł Kulik , tel.: 326303091 w. 6612 lub 6613

Załączniki:



zal_1_form_ofert.doc
zal_2_umowa.doc
Zal_3_osw_wykl.doc
zapyt_ofert.pdf

Scroll to Top