MGW.BHP.271.4.2025.JZ Dostawa i obsługa kart żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych lub artykułów spożywczych służących do samodzielnego przygotowania posiłku dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu

Rozeznanie cenowe

Skierowane do firm w celu  ustalenia szacunkowej wartości zamówienia przetargu nieograniczonego na usługę:

Dostawa i obsługa kart żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych lub artykułów spożywczych służących do samodzielnego przygotowania posiłku dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa kart żywieniowych na zakup posiłków profilaktycznych lub artykułów spożywczych służących do samodzielnego przygotowania posiłku dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.

Karty muszą być kartami płatniczymi typu pre-paid.( z możliwością płatności zbliżeniowych oraz chipowych).

Powyższe karty żywieniowe będą doładowywane cyklicznie raz w miesiącu zgodnie

z zamówieniami wynikającymi z rzeczywistych wyliczeń Zamawiającego najpóźniej do 15-go dnia każdego miesiąca, w którym następuje ich realizacja. Karty zostają zasilone drogą elektroniczną, za pośrednictwem ustalonej przez obie strony formy.

Wykonawca zapewni możliwość elektronicznego raportowania stanu zasileń kart (np. w ogólnie przyjętym formacie plików wynikowych do odczytania w formacie programów składowych pakietu Office (Excel, Word, etc)) do 3 dni roboczych po dokonaniu doładowania.

  1. Ustala się następujący sposób realizacji przedmiotu zamówienia :
  • Orientacyjna wielkość doładowań kart w okresie 12 miesięcy  wynosi 660 797,00 zł. Minimalna ilość kart do wydania to 154 szt. . Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia dodatkowych kart w trakcie obowiązywania umowy.
  • Wykonawca zapewni możliwość czasowej dezaktywacji kart (np. utraty lub kradzieży karty) bez utraty środków.
  1. Karty muszą spełniać następujące wymagania:

3.1.     Powyższe karty winny posiadać zabezpieczenia umożliwiające filtrowanie zakupów. Karty żywieniowe muszą umożliwiać zakup gotowych posiłków lub produktów do samodzielnego przygotowania posiłków, natomiast nie można dokonać zakupu: napojów alkoholowych, używek i chemii gospodarczej. (Wymagane jest oznaczenie kart w zakresie powyższego ograniczenia). Dopuszcza się stosowanie kodów MCC (Merchant Category Code) w celu filtrowania transakcji.

  • Karty muszą być zabezpieczone indywidualnym kodem PIN oraz umożliwiać realizację płatności zbliżeniowych i stykowych (chipowych).

3.1.2    Karty muszą działać w systemie akceptacji płatności VISA, Mastercard lub równorzędnym, zapewniającym akceptację płatności w większości placówek handlowych na terenie kraju.

3.2       Muszą być indywidualnie zapakowane i oznaczone numerem seryjnym (lub w inny sposób pozwalający zidentyfikować kartę lub posiadacza tej karty).

3.3       Środki przekazane na kartę nie mogą być obciążone żadnymi opłatami czy prowizjami przez cały okres ich użytkowania;

3.4       Minimalny okres ważności karty: 24 miesiące przy czym okres wsparcia dla wydanych kart przez Wykonawcę musi trwać przez okres minimum 12 m-cy od daty zakończenia obowiązywania umowy;

3.5       Wykonawca zapewni możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji za pomocą karty, do wysokości dostępnych na niej środków;

3.6       Karty powinny być gotowe do użycia bez konieczności ich aktywacji przez pracownika lub aktywacja powinna być przeprowadzona w kooperacji z Wykonawcą,

3.7       Wykonawca zapewni możliwość ich wielokrotnego doładowywania;

3.8       Wysokość prowizji wynikającej z formalności związanej z obsługą doładowywania kart żywieniowych będzie stanowiła kryterium oceny złożonej oferty. Zamawiający nie może ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności kosztów związanych z dostawą, zwrotem kart, zastrzeżeniem, aktywacją, itp.;

  1. Istotne warunki zamówienia
    1. Odpowiedzi na zapytania ofertowe (rozeznanie), które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
    2. Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

  1. Konieczność zawarcia umowy- TAK

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

od 01.01.2026 r do 31.12.2026 r.

 

  1. Termin złożenia informacji cenowej :

– W odpowiedzi należy dostarczyć ofertę zamawiającemu najpóźniej do dnia  25.11.2025 r.

 

VIII.     Ofertę należy złożyć:

  1. a) osobiście na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego, ul.Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze
  2. b) za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Muzeum Górnictwa Węglowego, ul.Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze
  3. c) e-mailem na adres:

Załącznik nr 1-Formularz oferty.doc 18/11/2025
Rozeznanie cenowe.pdf 18/11/2025

Scroll to Top