MGW.D.271.1.2020.KK Realizacja i obsługa kampanii typu outdoor święta Szlaku Zabytków Techniki – Industriada 2020.

MGW.D.271.1.2020.KK

 

                                                      ROZEZNANIE RYNKU

 

Drodzy Państwo,

Niniejsze rozeznanie rynku ma na celu ustalenie wartości szacunkowej opisanego poniżej zamówienia, które może jednocześnie prowadzić do wyłonienia oferty najkorzystniejszej i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. W razie niewybrania Wykonawcy podmiotom uczestniczącym w rozeznaniu nie przysługują żadne roszczenia wobec Wnioskującego.

 

Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa o ofercie rozumie się przez to odpowiedź na niniejsze rozeznanie rynku.

 

Przedmiot i cel rozeznania rynku:

Realizacja i obsługa kampanii typu outdoor święta Szlaku Zabytków Techniki – Industriada 2020.

Cel kampanii – wizerunkowo-promocyjny. Działania będą miały na celu jak najszersze wypromowanie organizowanego wydarzenia: święta Szlaku Zabytków Techniki – Industriada 2020.

Zakładamy przeprowadzanie kampanii sprofilowanej tak, aby dotrzeć do bezpośrednio zainteresowanych udziałem w projekcie z województwa śląskiego.

 

Wnioskujący:

Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze

 

Opis przedmiotu:

Wynajem powierzchni na nośnikach reklamowych w województwie śląskim. Kampania jest realizowana od 10.09.2020r. do 26.09.2020 r., na terenie województwa śląskiego.

Przedmiotem rozeznania jest przeprowadzenie kampanii wizerunkowej święta Szlaku Zabytków Techniki – Industriada 2020 na nośnikach outdoor. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 CZĘŚCI:

CZĘŚĆ I: Outdoorowa kampania promocyjna święta Szlaków Zabytków Techniki – Industriada 2020 przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu billboard 12m² tj. wynajem 40 nośników (full color) w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego (stanowiącym załącznik nr 1 do Rozeznania Część I), wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach i ich późniejsze usunięcie i zniszczenie.

CZĘŚĆ II: Outdoorowa kampania promocyjna święta Szlaków Zabytków Techniki – Industriada 2020 przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu billboard (full color) tj. wynajem 10 nośników o rozmiarach nie mniejszych niż 20 m2 (W tym minimum 1 lokalizacja o rozmiarze pow. 120m2) zgodnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego (stanowiącym załącznik nr 1 do Rozeznania Część II), wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach i ich późniejsze usunięcie i zniszczenie.

CZĘŚĆ III: Outdoorowa kampania reklamowa święta Szlaków Zabytków Techniki – Industriada 2020 przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu premium citylight, tj. wynajem 20 nośników (full color) w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do Rozeznania część III) wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach oraz zniszczenie wymienionych plakatów.

 

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne części lub na całość przedmiotu zamówienia (obejmujący CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II, CZĘŚĆ III).

 

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z formularzem ofertowym plan dotyczący ekspozycji reklam. Plan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika reklamowego.

Kreacja i przygotowanie materiałów do druku po stronie Zamawiającego.

CPV: 79341400-0 – usługi prowadzenia kampanii reklamowej

 

Termin realizacji kampanii:

Kampania promocyjna powinna być zrealizowana w terminie od 10 września 2020 do 26 września 2020 r.

 

Warunki realizacji zamówienia:

1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia.

3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, iż dysponuje:

3.1. 40 nośnikami (bilboardami) na terenie województwa śląskiego w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu CZĘŚCI I Rozeznania.

3.2. 10 nośnikami (bilboardami) na terenie województwa śląskiego w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy CZĘŚCI II Rozeznania.

3.3. 20 nośnikami (citylightami) w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – dotyczy CZĘŚCI III Rozeznania.

4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie potencjału technicznego przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

6. Wykonawca w terminie do 14 dni po wykonaniu zlecenia przedstawi raport w formie fotografii dokumentujący realizację zlecenia.

 

Wynagrodzenie wykonawcy:

Cena zawiera obsługę oraz przeprowadzenie kampanii. Cena przedmiotu zamówienia stanowi wynagrodzenie ryczałtowe, które uwzględnia wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia. Cena i stawki jednostkowe winny być podane do dwóch miejsc po przecinku.

W razie podjęcia decyzji o wyborze Wykonawcy Wnioskujący dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej cenowo.

 

Termin i sposób składania ofert:

1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

2. Wnioskujący dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty wybraną część zamówienia, przy czym Wnioskujący nie ogranicza ilości części, a jaką Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.

3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.

4. Wszystkie koszty związane z zapoznaniem się z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca.

5. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

6. Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

7. Przystępując do zamówienia Wykonawca bezwarunkowo akceptuje warunki określone w Rozeznaniu rynkowym.

8. Oferty mogą być składane elektronicznie drogą mailową na adres:

Rozeznanie-rynku-MGW.D.217.1.2020.KK.pdf
zacznik-nr-1–Opis-przedmiotu-rozezeznania-rynku.pdf
Zacznik-nr-2—formularz-ofertowy.pdf
Wyniki-rozeznania.pdf

Scroll to Top